|
|
|
Acasa - Intrebari frecvente
|
|
|
|
|
|
Cum cumpar?
Pentru a cumpara iti punem la dispozitie 3 variante:
Comanda online Pentru a comanda online trebuie sa urmezi pasii mai jos descrisi. Folosirea acestei metode nu necesita
un cont de utilizator, insa pentru a nu fi nevoit sa introduci la fiecare comanda datele de livrare, iti recomandam sa iti creezi un cont Piata de Acasa.
Comanda telefonica Pentru comanda telefonica sunati la unul din numerele afisate pe site si operatorii nostrii va vor prelua comanda,
datele de contact si adresa de livrare si va vor ajuta in selectarea produselor ca acestea sa fie cele dorite de dumneavoastra.
Comanda prin chat Daca nu doresti sa folosesti nici una dintre variantele mai sus mentionat, poti folosi chat-ul online, ce apare pe toate paginile site-ului.
Il gasesti in partea din dreapta jos, cu titlul "Ai intrebari?"
Pasul 1: Iti alegi produsele dorite
Odata ce ati gasit produsul dorit apasati butonul "Adauga in cos". Produsul va fi automat introdus in cosul dumneavoastra de cumparaturi.
Se va deschide pagina cosului de cumparaturi, unde veti vizualiza lista produselor si unde veti putea sa actualizati cantitatea dorita sau sa stergeti unul sau mai multe produse din cos.
Pasul 2: Completeaza datele de livrare
Completati apoi datele personale si adresa de livrare. In cazul in care aveti un cont Piata de Acasa si sunteti autentificat, aceste date se vor completa automat. Dupa completarea campurilor obligatorii, dati click pe butonul "Trimite comanda".
Poti cauta printre toate produsele noastre, usor si rapid, folosind sistemul de cautare. Acesta se afla pe toate paginile site-ului, in coltul din dreapta sus.
Iti oferim posibilitatea de a cauta atat produse specifice (ex: "Coca Cola", "Milka") cat si termeni generali (ex: "suc", "ciocolata", "carne")
In cazul in care iti doresti un produs, fie el alimentar ori nealimentar, insa acesta nu apare in magazinul nostru, te poti folosi de campul Produse suplimentare. Acest camp
se afla pe pagina cosului de cumparaturi.
Iti adaugi in cos toate produsele care le doresti din magazin, apoi la sfarsit daca ai nevoie de alte produse suplimentare, completezi acel camp cat mai detaliat
(ex: Cartofi 1kg, Colgate Total, etc.)
Cand imi sunt livrate produsele?
Ne straduim ca toate comenzile sa fie onorate in aceeasi zi, cat mai rapid posibil! Orarul de livrare, este afisat pe toate paginile. De Luni pana Vineri intre orele 10:00 si 21:30,
iar in weekend intre 13:00 si 20:00. Viteza cu care livram tine de numarul de comenzi plasate, de traficul din oras cat si de conditiile meteo.
Daca doresti livrare urgenta, poti bifa aceasta optiune din pagina cosului de cumparaturi ori ne poti anunta telefonic. Acesta optiune are o taxa speciala si garantam livrarea
in 3 ore de la plasarea comenzii. In caz contrar, taxa de livrare urgenta nu se mai achita.
Care este modalitatea de plata?
Ramburs, platesti in momentul in care produsele iti sunt livrate.
Cum calculam costul transportului?
Ne-am gandit la cea mai buna varianta pentru ca tu sa iesi in avantaj!
Astfel pretul transportului este diferit pentru fiecare comanda, deoarece este
calculat automat in functie de distanta de la Piata de Acasa pana la adresa de livrare.
In momentul in care tu completezi Adresa, Localitatea si Judetul, Piata de Acasa stie automat
distanta pana la destinatie si astfel poate oferi cel mai bun pret.
Pentru comenzile cu valoare mare, ce acopera singure costul transportului, acesta este Gratuit!
Cum functioneaza?
Conceptul Piata de Acasa este simplu. Tu comanzi, noi iti livram la usa! In urma plasarii unei comenzi, Piata de Acasa te va contacta telefonic pentru confirmarea acesteia.
Dupa confirmare, iti livram produsele dorite, la adresa specificata de tine, in cel mai scurt timp posibil!
Daca am reclamatii, cui ma adresez?
Pentru informatii, suport sau reclamatii puteti folosi in orice moment chat-ul sau ne puteti scrie la adresa de email contact[@]piatadeacasa.ro. Ne puteti contacta si telefonic la numerele afisate pe site.
|
|
|
|